OVER FINANCIËN & INFORMATIE
Financiën & Informatie bestaat uit 2 pijlers: Financiën met de onderdelen Verkoop en Marketing, Business Control, Financial Control en Inkoop. Informatie met de onderdelen Proces- & Informatiemanagement en Informatieservices.
Daarnaast vindt uitvoering van de staffuncties fiscaliteit en treasury plaats binnen F&I.
FINANCIËN
VERKOOP EN MARKETING
BUSINESS CONTROL
FINANCIAL CONTROL
Financial control rapporteren en opbrengsten richten zich primair op de ondersteuning van de business controller, projectmanagers, treasurer, zelfsturende teams en het business support team op het gebied van management informatie inclusief betrouwbare analyses en prognoses. Financial control opbrengsten is vanuit financieel perspectief het hart van het bedrijf. De diversiteit in opbrengstenstromen is heel erg groot en divers. Financial control opbrengsten bepaalt namelijk het maximaal mogelijk te leveren niveau aan dienstverlening. Wanneer GGzE niet aan de sturings- en verantwoordingseisen voldoet, is het afbreukrisico erg groot. Financial control opbrengsten speelt een belangrijke rol in de financiële sturing en afwikkeling naar de verschillende financiers van GGzE (inclusief subsidievestrekkers). Andere belangrijke diensten zijn het behandelen van fiscale thema’s en het verwerken van inkoopfacturen, kas- en bankmutaties en het controleren van kasvoorschotten. Daarnaast is op de debiteurenadministratie een helpdesk voor cliënten en medewerkers ingericht voor (financiële) vragen over ontvangen facturen, eigen risico of eigen bijdrage.
INKOOP
INFORMATIE
PROCES- en INFORMATIEMANAGEMENT
Proces- en Informatiemanagement ondersteunt de drie divisies van GGzE door (primaire) bedrijfsprocessen te analyseren en informatiesystemen aan te bieden en te beheren. Dankzij hun werk kan de bedrijfsvoering effectief en efficiënt worden uitgevoerd. Het Elektronisch Patiënten Dossier en het Informatie Portaal spelen hierbij een centrale rol. Onze dienstverlening wordt nauw afgestemd op de bedrijfsvoering van de drie divisies en andere (ondersteunende) afdelingen binnen GGzE.
INFORMATIESERVICES
Team technisch beheer onderhoudt en ontwikkelt, in afstemming met externe dienstverleners, de ICT-infrastructuur van GGzE, participeert in ICT-projecten en is betrokken bij technologische innovatie binnen GGzE.
Het servicepunt helpt medewerkers van GGzE bij het oplossen van ICT-gerelateerde vragen en praktische problemen.
